نجوایِ بی پروا

دائما یکسان نباشد..

- خب چیکار میکنی؟اینترنت هم که قطع شده نمیشه هیییچ کاری کرد !!

+آره ولی سایت هایی کهir. دارن باز میشن.

-عههه ..واقعا..آخ جووون

 

پس از چندی من با حس خوشحالی که بالاخره یه جایی باز شد به عرش رفتم:)

از صبح دپرس هستم چون امتحان شهر رو رد شدم و توفکرش که میرم بیشتر حالم گرفته میشه !!

نمیدونم چرا چند وقتی هست حواس ندارم..روح وروانم قاطی کردن و رو مغزمم اثر گذاشتن ..حوصله هیچ کاری هم ندارم و بدتر ازهمه اینکه حس تنفر نسبت به خودم دارم :/ بگذریم

از گرانی بنزین و این همه دلِ تنگ هم سینه ام به درد اومده و فقط دلم میخواد بشینم به حال خودمون زار بزنم..از همه بدتر وقتی تلویزیون میبینم افسرده وناراحت وخشمگین تر میشم:/

هوا هم زمستونی وسرد شده ..طوری که از صبح تا الان برف ریز ریز معروف به برف شادی داشتیم و حدودا 4 -3 سانت برف رو زمین نشسته ..دیشب هم اطلاعیه زدن و مدرسه های تمام مقاطع شهر رو به خاطر برودت و احتمال بارندگی تعطیل کردن..و صبح که بیدار شدیم دریغ از یک میلیمتر برف هم روی زمین نبود..اون موقع که ما مدرسه میرفتیم یه بار با دمای29- ساعت 9 رفتیم مدرسه ..الان که فکرشو میکنم حرف داداشمو بیشتر درک میکنم که میگفت شما به خاطر 10 سانت برف تعطیل شدین اونوقت ما باید با نیم متر برف میرفتیم مدرسه;D

یک ساعت پیش هم طی حرکتی با جنابِ پدر جان بچه مارمولکی که دقیقا نمیدونم از کجا اومده بود داخل خونه کشتیم (همینقدر خبیثانهdevil)مدیونید اگه فکر کنید ما قاتل هستیم :)

 

بعدا نوشت :حدودا 15 سانت برف اومد و همش آب شد:(

سلام

 

منم دلم برف مبخواد ولی هنوز اینجا خبری از برف نیست فقط سرما هست.

 

من از مارمولک خیلی میترسم.

سلام عزیزم 
ایشالا شهر شما هم برف بیاد ..
من نیز هم ..تازه الان که یادم میوفته بهش چندشم میشه :دی

من از این قتل‌ها زیاد مرتکب شدم؛ مارمولک بالغ، مارمولک بچه، سوسک، مورچه، پشه و مگس...

متاسفانه آبم با خزندگان و حشرات (به‌جز کفشدوزک و پروانه و شاپرک و سنجاقک) تو یه جوب نمی‌ره! :/

 

دلم برف خواست حقیقتا...

و چقدر خوبه که تو این قحطی و قطعی اینترنت، وبلاگ‌هامون رو داریم و می‌تونیم بنویسیم. 

پس یه تنه همه رو از دم حریفی :)
شما که دیروز برف داشتید که:)
آره واقعا مطمعنا شورای امنیت از بیان خبر نداشته وگرنه همین جا هم قطع میکرد :/

کجا زندگی می کنید ؟

ما پارسال تا کمرمون برف اومد @-@ کلا هم مدرسه هامون تعطیل میشد ! بعدش هم که کرونا اومدو ... :/

ولی خیلی حال داد ، خیلی XD

ما بام ایران هستیم اغراق البته نباشه :))
وااای برف تا کمر شهر ما خیلی ساله یه همچین برفی به خودش ندیده 😁 
قدیما چقد تعطیلی به خاطر برف میچسبید ولی الان تعطیلی به خاطر کرونا خیلی بی مزه است :/
بچه های مردم سر از کارشون در نمیارن ..
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan