نجوایِ بی پروا

ذهن ما باغچه است ..گل درآن باید کاشت

 میگفتند تنهایی هم عالمی دارد اما من میگویم نه !من میگویم تنهایی خوب نیست ..تنهایی آدم را افسرده میکند ..حساس و زود رنج میکند می گویم به تو که تنها نباش هیچ وقت از زندگیت ..همیشه هم که آدم نباید سر سنگین و عاقلانه رفتار کند..گاهی باید دیوانه باشی الکی سرِ موضوعی الکی بخندی بعد آه عمیقی از ته دلت بکشی و بگی همین ؟ زندگی همینِ که من انقدر سخت میگیرمش ؟همین امروزه که امتحانم را بد داده باشم بعد هی حرص و جوش بخورم که چرا اینجور و اونجور؟زندگی اما همه اش این نیست سختی دارد درست ، سختی ها و ناملایماتش انقدری زیاد باشدکه زمین گیرت کند باز هم درست اما قشنگی هم دارد وقتی تو یک نفر را حتی برایِ خودت داشته باشی امید داشته باشی به بودنش :)وقتی نگاه کنی که کلی زیبایی هست و تو خیلی بی تفاوت از کنارشان عبور کنی عزیزِجان من نگران نباش قرار شد که ما با هم درستش کنیم منُ تو :)

 

پ.ن: دیشب حوالیِ همین موقع ها بود که برف گرفت :) من هر 2 دقیقه یه بار پشت پنجره بودم و به دلم صابونِ تعطیلی میزدم .کسی نبود به من بگه آخه آدمِ حسابی تو این 2 دقیقه مثلا چقد برف میتونه بشینه روی زمین:/ بشین امتحان فردا رو بخون :دی .نامبرده که من باشم تا ساعت 3 نصفه شب دستم به خوندن بند بود و آخرش هم مجبور شدم سر سری بخونم و امتحان امروزم که بعله ! تا من باشم عبرت بگیرم واسه پایان ترم عین انسان بخونم :) . (تا حالا تو عمرم انقدر بیخیال نبودم که بعدشم استرس بگیرم فکر کنم سیستمم قاطی کرده:o

 

*عنوان از مجتبی کاشانی

متن قشنگی نوشتی عزیزم خیلی خوب بود:)❤

 

پ.ن: فدای سرت:)) 

از جوونیت حالت لذت ببر نمره کیلو چنده:))

دانشجویی؟:)

قشنگ خوندی عزیز دل :*
خخخ 
بلی:)

من نیست دوران دانشحویی بچه درسنخون بودم:)))

بقیه هم به این راه دعوت میکنم😐😳😅

انشاالله موفق باشی عزیزم😘

ولی خیلی برا نمره حرص نخور؛)

از دست تو 
سعی میکنم; )

خدارو شکر میکنم توی کل زندگیم علاقه ای به تحصیل نداشتم که بخوام حرص بخورم :))

خوشحال میشم به منم سر بزنی و دنبال کنی

الهی شکر 
حتما : )
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan