نجوایِ بی پروا

بفرمایید تو!

تولد داریم به به !!

آرامِ عزیزم :)

تو بهترین و مهربون ترین کسی هستی که دیدم

از ته دلم قشنگترینها رو واست میخوام آجی جونم

heartتووولدت مبارک heart

دوستت دارم

در همین رابطه آهنگ میفرماید که:

تمومِ آرزوم واست بختِ بلنده:))

 

مبارک مباارک:))

 :))))

واییییییی من وی بگم از دست توووووو😍😍😍😍😘😚😙😘😘😚😍😙😚😘😍

چه آهنگ قشنگییییی 😚😚😚😚😚😚

کنم خیلییییی دوست دارمممم 😘😘😘😘😘😘😘😘😙

عزیزمی تو😚 مبارکت باشه 💜🎉🎁🌈
منم همینطوررر قابل تو رو نداشت😘

عه اینجاهم تولد بوده😍

تولدش مبااااااارک😍

انشاالله بهترینا براش رقم بخوره:)❤

ای جونم چه آهنگ قشنگی😍

من اینو چرا پیدا نکردم برا گلی😅

بلی😋😊
واسه همین گفتم چقد بیانی داریم که تو یه روز تولدشون  باشه :)
مرسی ان شاالله ممنون از مهربانیت محیا♥️😊
خخخ من  سرچ کردم اتفاقی اومد ، دیدم زیاد به آرام میخوره منم گذاشتم😅 

سلام

:)

سلام
خوش اومدین:)

مبارکت باشه

ممنون

:)

:))

((:
خوش اومدی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan