نجوایِ بی پروا

فالِ نیک !

نمیدونم تا چه حد به فال گرفتن و اینا اعتقاد دارید ولی خوب اطلاعاتی که یه فال به آدم میده بعضی اوقات جالبه!!

از خیلی وقت پیش قرار بود بریم پیش یه خانومی که برامون فال بزنه اما خوب جور نمیشد ..تا بالاخره چند روز پیش تصمیم علنی شد و قرار شد بریم ..این خانوم متاسفانه زندگی فقیرانه ای داشت و اصلِ رفتنمون به خاطرِ کمک و جهت سرگرمی بود :)

پروانه خانم به همراه خواهر و مادرِ مریضش تو یه خونه خیییلی کوچیک زندگی میکردن ..مادرش مثل بچه ها درست کنار همین اتاق کوچیک دراز کشیده بود و عروسکی که تو بغلش بود ناز میکرد ..اصلا متوجه حضور ما نبود آلزایمر داشت و پروانه خانوم میگفت حرف هم نمیتونه بزنه و 7 سالی میشه که همینجوری یه گوشه اتاق افتاده ..گوشه دیگه همین اتاق یه قالی گذاشته بودن و واسه یه نفر میبافتن ..دلم یه عالمه براشون سوخت و همون لحظه گفتم خدایا بدبختی و بیماری و خفت رو از بنده هات دور کن ..

بگذریم..

پروانه خانوم از من شروع کرد و گفت نیت کنم گفت میخوای یه کاری انجام بدی که خیلی دودلی ولی تصمیم با توئه و نتیجه اش خوبه:) یه خبر خوشی داری، شبا بیقراری ،یه دختر بهت حسودی میکنه مانتو میپوشه شیکه بهت نمیگه ولی حسودیت میکنه :/خودت یه کم عصبی میشی ولی زود هم فروکش میکنی ، بی حوصله یی، خواهر یا برادر داری که باهاش حرف میزنی که آدم خوبیه :) دل پاکی داری ، دروغگو نیستی، حسود نیستی، ولی یه کم عصبی و استرس داری :دی . هرکاری میکنی صلوات بفرست ..زیارت میری یا قم یا مشهد:) .عاقبتت بخیره جات خوبه ! خوشبخت میشی ! تو کارت موفق میشی ولی باز دودلی ، ی کار بزرگیِ موفق میشی روشنه آینده ات نتیجه داره آخر این فال!تلاش میکنی وجواب میگیری !دَِِرس هات سخته ولی آخرش خوبه..

بعدشم گفت خواستگار داری یه آشنا یه غریبه ،ولی ازدواجت طول میکشه (وی خدارا شکر میکند و به ادامه اش گوش میدهد) یه نفر هست تو رو میخواد ولی سه سال ازت کوچیکتره بیاد برات قبول نمیکنی:))) آخرشم گفت عروسی بگیری تو عروسیت دعوای مفصلی میشه:/ مگه اینکه بری ماه عسلlaugh

بعله دیگه:))

ناگفته نمونه که چیزایی که درباره الان میگفت واقعا راست بود.

 

بی ربط نوشت: میگفت آدمایی که تو گذشته اند نشانه های افسردگی دارند ..راست هم میگفت:(

 

من به همه چی اعتقاد دارم اما تا جالا کسی فالمو نگرفته چون نیازی به گرفتنش نی

بعضی اوقات شاید واسه سرگرمی خوب باشه: )

فال منو بگیر میگیری؟

من که فال گیر نیستم:/
بعدشم برای فال حتماخودِ شخص باید حضور داشته باشه !متاسفم: )

ای داد بیداد 

لازم به ذکره شما خودتون گفتید نیازی به فال گرفتن نیست
:)

یسر به وبلاگم بزن مطالبمو بخون 

حتما 

چه باحال 

اما من کلا به فال اعتقادی ندارم 

چون فالگیرا از طریق نشونه ها بهت اطلاعات میدن اما اونایی که توی ماوراء تخصص دارن بحثشون فرق میکنه 

اما بازم هرچی سرنوشت باشه همون میشه 

درسته:)

سلام هم نام

من اعتقاد به فال ندارم حتی از روی سرگرمی هم باشه

 

ماه عسل کجا بریم خوبه؟😉😁

جمله ی اخرت 😢😢 من به شدت در گذشته ام. یک عدد لبخند افسرده

سلاااام😊🤩
که اینطور 
بستگی به بودجه آقامون داره 😬😅😅
آخ چه بد :( منم همینطورم متاسفانه 
دو عدد لبخند افسرده 😕

منم فال میخوامممم

خخخ 
بیا تا بریم بگیریم ^__^

معمولا چیزایی که در مورد الان میگن راسته ولی نمیدونم چراآینده رو اشتباه گفتن برای من که... 

آره یه جورایی 
یادمه گفت ۴۰ روز یا ۴ ماه دیگه میری زیارت یا مشهد یا قم 
بعد تقریبا ۴۰ روز داشت در میومد و جور شد که بریم مشهد ولی کرونا اومد و کنسل شد  :/

تشکر به دلیل این همه نوشته های زیبا

لطفا وبلاگ من را هم دنبال کنید.

حتما
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan