نجوایِ بی پروا

رنجِ آدم یکجا ساکن نمیمونه

همسایه دیوار به دیوارمون باغ گل محمدی دارن ..هرسال همین موقع ها میچنند میارن خونه پهن میکنند توی حیاطشون تا خشک بشن امسال زده اند به کار گلاب گیری علاوه بر خشک کردن گل ها ..خوب ما هم خداروشکر از عطر خوش گل محمدی بی نصیب نمیمونیم ..امین الدوله و رز صورتی رنگ حیاطمون بهار رو آورده توی خونه ..پنجره که باز میمونه باد عطر خوش گل محمدی و امین الدوله رو قاطی میکنه و میاره توی اتاقم و من انقدر حس خوب پیدا میکنم و چشمهامو میبیندم و نفس میکشم تا برای یک لحظه هم که شده آرامش پیدا کنم :)

جانانم ؛ روزایی که دارن میگذرن هرروزش بی حوصله تر وخسته تر از اونم که کارهامو انجام بدم ..روحم به شدت ناراحته ..شب و روز فکر میکنم ، که همش فکر الکیِ .شبها انقدر فکرهام زیاده که خوابم نمیبره ذهنم پر شده از خیلی چیزا که نمیتونم کنار بیام با خیلی هاش ! هرلحظه حس میکنم دیگه جا نداره و همین الانه که متلاشی شه ! هر شب دلم تنگ تر از همیشه هست برات ، روز یا شبی نیست به این فکر نکنم کجایی و در چه حالی ! میدونی این روزا سر هرچیز استرس و دل شوره دارم ! میترسم از آینده نامعلوم و فقط همین جمله به ترسهام غلبه میکنه که پرنده ای که از مترسک میترسه همیشه گشنه میمونه ..و یه جورایی همین یه جمله بهم هشدار میده مبادا بترسم و گشنه بمونم. روزای سختی رو در پیش دارم و دارم روی خودم کار میکنم از خیلی از چیزای زندگی فعلیم جدا بشم و ازشون دل بکنم ..خاطراتتو بذارم زیر پام و برم بالا و همیشه رو دوشم نکشم که خسته نشم ..دعامون کن ..

 

پی نوشت: یه وقتهایی به جای غریبی از زندگی میرسی که به تمام افکار مثبت و روزای خوب میگی برو بابا :))

 

این حال خوش رو خریدارم ...

جدی؟!
: )

زندگی همیشه یه جو‌‌ر نمیمونه !

این روزا که همه خونه نشین شدن همه دچار نوسان شدیم !

سعی کن یکی از خواسته هات رو از خودت همین روزا عملیش کنی تا بتونی حرکت کنی ! 

درسته!
ولی موضوع خستگی و بی حوصلگی ربطی خونه نشینی نداره 
اره باید همینکارو کنم بلکم موتورم روشن شه:)

اتفاقا این روزا ما هم به مقدار استفادمون یکمی گلاب درست کردیم برای اولین بار:)

 

نترس از آینده:)

دستتو بذار تو دست خدا و برو جلو:)

چه خوب!
اتفاقا بهمون یه شیشه گلاب کوچیک دادن ،تا حالا گلاب اصل اصل بو نکرده بودم
:))

فقط بوی گل محمدی :)))))

خوشابحالت جانان

البته!
:)))))

چه بهشتیه خونه ی همسایه! :)

ما هم پارسال همین موقع ها گل محمدی های باغچه امون رو جمع می کردیم... امسال دیگه تو اون خونه نیستیم و با تمام گل ها و درخت ها خدافظی کردیم... :(

قدر این خونه و همسایه رو بدونید این روزها کم گیر میاد.

 

 

 

ایشالا هر چی خیره براتون اتفاق بیفته :)

آره خیییلی:)
سخته خدافظی:(
اوهوم چون دارم قدر میدونم سختمه 😄
مرسی بابت دعای قشنگت 

چه همسایه ای دلم خواست

با اینکه زیاد گل دوس ندارم ولی اون لحظه ای که چشات رو میبندی و عطر خوششون رو نفس میکشی خیلی خوبه

روزی شما باشه همچین همسایه هایی
چرا؟! گل خوبه که 
البته من خودم به بوی گل حساسیت دارم و مدام دستم به عطسه هام و چشمهام و .. بنده😄

چقدرر لذت بخشههههه

به به بوی گل محمدیییی😍😍😍

جات خالی😊😊

وای چه بوی خوبی:)))

ماهم تو حیاطمون داشتیم گلشو

ولی امسال گل نداد-_-

نمیدونم چش شدع بود:(

چه بد :(
کرونا نگرفته باشه😄

سلام و درود خانوم لبخند عزیز

 

از این روزها همه مون بنوعی داریم ک میاد و میره 

امیدوارم ک روزهای کشدار خسته کننده ات کمتر بشه 

 

شاد و سلامت باشی 

سلام عزیزم 
چه اسم قشنگی؛ جانان:)
همین که میاد و میره خوبه :)
مرسی *__*
به همچنین

کاشانی هستین؟

 

خیر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan