نجوایِ بی پروا

صندلی داغ !

فکرای عجیب غریبی توی ذهنم بود به مناسبت تولد یک سالگی وبلاگ ، اما خوب انقدر مشغله هام زیاد

بود و هست که فرصت عملی کردنشون رو واقعا نداشتم ؛ به خاطر همین تصمیم گرفتم یه صندلی داغ

بذارم تا هر سوالی که دوست دارید بپرسید (اگه میشه سوال خیلی شخصی نپرسید^__^)

ناشناس هم میتونید بپرسید:))

 

پ.ن: ممنون از کسایی که تا حالا همراهم بودید و با کامنت هاتون لبخند به لبم آوردید: )

پیشنهادی اگه دارید خوشحال میشم بشنوم (؛

سلااام خانوم لبخند !

خیلی دیر به دیر پست میذارید :(

سوال... اممممم

ندارم..

 

سلام زری مهربونم

آره ..انقد ننوشتم حسش پریده ! :))


سلام خوبید؟

اولین و آخرین نمره بدی که گرفتیدچند بوده؟ کلاس چندم گرفتید این نمره های بدرو؟

سلام ،ممنون شما خوبید ؟ 
اولیش گمونم ۱۰/۵ بود که علوم اول راهنمایی گرفتم 
آخریش هم ترم پیش ۱۲/۵ بود 😅

سلاام:)

 

تولد وبت مباارک:)

 

سوال خاصی ندارم فقط عاشق شدی؟😁😅🙈( دقیقا هم با لحن مهران مدیری بخون)

و اینکه دوست دارم بدونم چند سالته؟:)

 

اگه خیلی شخصی هستن میتونی جواب ندی:)

سلام عزیزم 
آره بابا😬😁😉
بهم میخوره چند سالم باشه ؟ 

سوالی نیست

سرت سلامت 

عمر وبلاگ و وبلاگ نویسیت بیش از این ها باد :)

ممنون از حضورتون ⚘
تشکر :)

فکر کنم دور و برای ۲۱_۲۲ باشی:)

خوبه😉🙃
سه شنبه ۴ آذر ۹۹ , ۱۸:۰۲ . 𝑵𝒂𝒔𝒕𝒓𝒏 .

سلام لبخند جونم^_^

اوم یعنی میگی اگه با تریلی سوالا بیام سراغت عیب نداره؟🙄🤭


راستی یکسالگی وبت مبارک:)❤

الهی که همیشه باشه و همیشه باشی تا توش بنویسی^_^

سلام عزیزم 
خخخ اشکال نداره 😂
قربانت 
مهربون 😊

سلام :)

تولد یک‌سالگی وبلاگتون مبارک :) امیدوارم اینجا همیشه بهتون احساسات خوبی بده :).

چه چیزی شما رو عمیقا شاد می‌کنه؟

 

سلام عزیزم 
مرسی:))
خیلی چیزا ، بودن کنار بابام، بعضا یه سری چیزای خیلی کوچیک دل منو واقعا شاد میکنه ،مثلا خرید یه شکلات یا یه چیزی واسه خودم ،بارون شدید با رعد و برق البته پشت پنجره اتاقم 😅

ببخشید شما چند سالتونه؟؟

می‌خوام ببینم کیس مناسبی هستین یا نه😀

 

#اگه گفتی من کیم ؟

نه نیستم 😅
آشنا به نظر میایی 😬

آرام هستم ..

میدونستم 😉

سلام 

تولد وبلاگت مبارک 

چرخش واست بچرخه :)

قلمتم مانا ❤

 

 

+

چرا عکس پروفایلت برعکسه ؟!:))

چند سال وبلاگنویسی (درباره من رو الان یادم نیست چی نوشتی ؟! نمبدونم اصلا اینو توضیح دادی یا نه ؟! برای همین میپرسم ) 

چه جوری بلاگر شدی ؟!:)

آیا کسی تشویقت کرد؟! یا نه خودت یهو بلاگر شدی :)

 

 

++

بهترین دوستان بلاگری که داشتین نام ببر و برای هر کدوم یه تعریف در کنارش خیلی خلاصه وار بگو :)

 

+++

چرا وبلاگ واران رو میخونی ؟! 

چطور شد اصلا بسمت وبلاگ من اومدی ؟!:)

 

 

تا تو باشی نگی صندلی داغ ؛)

 

موفق باشی :)

امشب یه کم حال و هوای خوبی نداشتم گفتم بیام وبلاگ خونی اونم خاموش اما این پستت نذاشت خاموش بمونم :)

برای همین سوال پیچ شدی :)

 

مواظب خودت و خوبی هات باش ❤

 

 

 

سلام ، به به واران عزیزم این طرفاا😬
ممنونم گلم 


چون گاهی به برعکس خانوم لبخند میشم 😅میشم یه خانوم غمگین با غرولند های بسیار 

چند سال پیش بلاگفا وبلاگ داشتم اما بلاگفا مشکل پیدا کرد بعد چند وقت بعدش اومدم بیان ولی وبلاگ قبلیمو نابود کردم بعدشم موقع کنکورم شد و بعد کنکورم اینجا رو ساختم حدودا یه ۴ سالی میشه ولی خوب فعال آنچنان نبوده و نیستم ^_^

اولا خانواده ام وبلاگ مینوشتن منم علاقمند شدم بعدش به پیشنهاد دوستم اومدم بیان 

آرام دوست خیلی خوبمه که تو یه برهه از زندگیم خیلی کمکم کرد :)
واقعا مثل اسمش آرومه و درونش آتیشی از خشم نشدن هاست :(

یه زمانی توی کامنتای بعضیا وقتی اسمتو دیدم اسمت به نظرم قشنگ اومد و اومدم بیام ببینم چی مینویسی آدرس وبلاگت کنار اسمت نبود و من در به در دنبال وبلاگت بودم چون فکر میکردم پزشکی میخونی 😅 بعدش که وبتو پیدا کردم دیدم عهه چقد نقاط مشترک و افکار مشترک بعد از نبود عزیزامون داریم این شد که هر از گاهی نگاهی به وبلاگت میکنم 

خخخ ، راحت باش عزیزم 
به همچنین 😊⚘

امیدوارم که همیشه خوب باشی وارانِ دوست داشتنی 💙

و سوال اخر

احساس خوشبختی میکنی؟:)

راستش همیشه نه :)

به هرحال هر آدمی روی کره زمین دنبال بینهایت هاست و همین شاید گاهی باعث شه من احساس خوشبختی نکنم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan