نجوایِ بی پروا

فصلِ بودن من

پاییز

ای فصل برگ ریز

ای همچو مرگ

خوب و رهاننده و عزیز

گویم اگر دوست ترت دارم از بهار

باور نمیکنی ؟

*شفیعی کدکنی 

 

یه نقطه ای تو زندگی همه آدما هست که حکم نقطه سر خط رو داره ...جایی که باید هر چی بوده و نبوده ، تموم کنی و از سر خط دوباره  یه چیز جدید شروع کنی، اونجایی که نه ویرگول و نه هیچ چیز دیگه ای به دردت نمیخوره ..من الان تقریبا روی همون خط اول بعد از نقطه ایستادم.. منتظر یه شروع دوباره ...

خوشحالم چیزایی رو تو این یکسال تجربه کردم که تو هیچ کدوم از سال های زندگیم تجربه نکرده بودم حس غم و شادیش با هم بود و اگه بخوام میانگین بگیرم تونستم از قسمتای غمش موفق بیرون بیام ..نمیگم میخوام کارای فوق العاده بکنم تا سال بعد چون باعث میشه هدرش بدم ولی سعی میکنم خوب زندگی کنم .

خدایا شکرت :)

 

# به بهانه تولدم که روز جمعه 7 آذر بود .

دوشنبه ۱۰ آذر ۹۹ , ۰۱:۰۲ . 𝑵𝒂𝒔𝒕𝒓𝒏 .

چقدر شبیه من!

 

تولدت با کلی تاخیر مبارک:*

الهی که همیشه شاد باشی😍❤❤

جدی؟!

ممنونم عزیزم❤
دوشنبه ۱۰ آذر ۹۹ , ۰۲:۱۲ . 𝑵𝒂𝒔𝒕𝒓𝒏 .

آره

این چند وقت ، مخصوصا امشب..

خیلی به حالم میخورد:)

خداروشکر
پس نقطه سر خط
(:

دارم خودم رو آماده ی شروع دوباره می کنم من هم :)

به خاطر موفق بیرون اومدنت از قسمت های غمِ سالی که گذشت،تبریک میگم

و یه تبریک دیگه به خاطر سالروز تولدت که امیدوارم پر از خیر و برکت باشه واست🥰💞

خیلی هم عالی ^__^
مرسی گلم :))

با تاخیر تبریک میگم :)

خودمم البته با تاخیر گذاشتم 😂
ممنونم:)

تبریک

🌷😇

سلام :)

به‌به چه شعر زیبایی :) تولدتون هم مبارک D:

سلام 
مرسی عزیزم💫💙

تولدت مبارک :)

 

مرسی عزیز دلم:)

تولدت مبارک با کلی تاخیر :)

ممنون بانوچه عزیزم 😇

سلام تولدتون مبارک با تاخیر.

سلام 
ممنون بزرگوار 🌷

امیدوارم شروع قشنگی داشته باشی و یه سال جدید و شروع کرده باشی^^

ممنون عزیزم❤

با 15 روز تاخیر تولدتون خیلی خیلی مبارک =)

عزیزمی ^ ^
ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه است 😉

تولدتون با حدود یک ماه تاخیر مبااااارک D: ^_^

ممنونم 😇🌷

به پیج ما هم سر بزنید و دنبال کنید

:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan