نجوایِ بی پروا

آغازِ لبخندِ ۱۴۰۰

 

انگار همین دیروز بود که اومدم نوشتم از امید ، از رفتن کرونا و هزار و یک حرفِ خوب و مثبت که الان مثلا ما به روزهای خوب و روشن برمیگردیم ، انقدر اسفند 98 رو نوازش کردم که اسفند ۹۹ فکر کرد باید نوازشش کنم ، فکر کرد باید بگم اشکالی نداره که کرونا نرفت ایشالا سال بعد ... ، حالا سفره اتو جمع کن و بارو بندیلت رو ببند و برو .

انقدر روزا با عجله رفتن که یهو به خودمون که اومدیم دیدیم ای دل غافل تعطیلات ۱۴۰۰ هم تمام شد ، اسفند ۹۹ کرونا برای مردم ، عادی بود نه چیپس ها رو شستند نه با دستکش اینطرف و آنطرف رفتند و نه پوست دستشون با مواد ضدعفونی کننده بردن ،همه در بازار بودند و شعارشون این بود که ما که دوتا ماسک زدیم !همه عادت کردند به یک ویروس و براشون ویروس جهش یافته مهم نبود، گفتن خوب عیده دیگه !عید که اومد داشتیم به پارسال فکر میکردیم که گفتیم لابد چند ماهی کرونا بیشتر نیست و هوا که گرم بشه بارو بندیل میبنده و میره !

اینطوری که پیش میریم احتمالا باید با کرونا زندگی کنیم ،دیگه باید حال خوب تو سفر رفتن و گشت و گذار توصیف نکنیم ، وقتی که صبح شد به آسمون نگاه کنیم و خداروشکر کنیم تا همین لحظه و ثانیه داریم نفس عادی میکشیم و شب که شد رفتن ابرا روی ماه رو تماشا کنیم و هر روز از دیدن خونه های اطرافمون لذت ببریم :) 

تنتون سلامت 

بهار مبارک 🍃

سلام عیدتون مبارک.

واقعاً مردم دارن به خوشون ظلم میکنن با رعایت نکردن کی متوجه میشن وقتی که یا خودشون گرفتارش شدن یا یکی از اعضای خانوادشون . ان شاالله که هرچی زودتر به خوشون بیان نه باگرفتار شدن خودشون یا اعضای خانوادشون بلکه از دیدن وضعیت به خودشون بیان ورعایت کنن تا تموم بشه این کرونای لعنتی .

سلام عید شما هم مبارک با تاخیر 😉
مردم هم از اوضاع واقعا خسته شدن خیلیا حتی بیرون نرفتن ولی گرفتار شدن 
امیدوارم هرچه زودتر اوضاع بهتر بشه و واکسن بیاد 

واقعا معلوم نیست کرونا بره یا نه. مردم دارن به زندگی عادی‌شون می‌رسن و به نظر می‌رسه راهی جز این نیست.

واقعیتش همینه دیگه مردم چیکار کنن !!اون موقع که کرونا نبود مردم همینطوری افسردگی بدبختیاشونو داشتن الان غصه کرونا هم باید بخورن کاش یه معجزه میشد میرفت خسته شدیم بابا😒

بهارت مبارک :)

فاطمه جانم💖
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan